|
Všeobecné podmínky a pravidla věrnostního programu Shell ClubSmart
|
|
![]() You are online now!
![]() No internet connection or signal lost. You are in offline mode.
|
Všeobecné
podmínky a pravidla věrnostního programu
Shell ClubSmart
1.
Definice
Pojmy
používané ve Všeobecných podmínkách a pravidlech programu Shell ClubSmart
(dále také jen „Podmínky“) mají následující význam.
„Aplikace”
- mobilní aplikace Shell
„Bod“
– Shell ClubSmart bod
„Čerpací
stanice" - čerpací stanice pohonných hmot provozovaná pod značkou Shell
v České republice
„Doklad
totožnosti" – občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz nebo jiný
podobný doklad vydaný v zahraničí
„Karta"
– Shell ClubSmart karta
„Online
účet" – online účet Člena dostupný na Webové stránce nebo prostřednictvím
Aplikace
„Oznámení"
– informace dostupná na Čerpacích stanicích nebo Webové stránce obsahující
důležité sdělení týkající se Programu
„Personalizovaná
nabídka" – informace adresovaná určitému Členovi nebo skupině Členů
týkající se výhod Programu, která obsahuje zejména výši koeficientu, rozsah
zboží a služeb, za které se připisují Body, a druhy odměn, které se
vztahují k tomuto Členovi nebo skupině Členů, a která je oznamována tomuto
Členovi nebo skupině Členů především elektronicky (např. SMS, email), poštou
nebo prostřednictvím Online účtu; Personalizovaná nabídka je přizpůsobená
individuálním preferencím zjištěným zejména analýzou předcházejících nákupů,
účasti na Programu a používání Webové stránky určitého Člena nebo skupiny
(další podrobnosti jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí)
„Nabídka"
- (a) Personalizovaná nabídka a/nebo (b) všeobecná informace pro všechny Členy
týkající se výhod Programu, ve které jsou uvedeny zejména výše obratového
koeficientu, rozsah zboží a služeb, ze které se připisují Body,
a druhy odměn, a která je oznámená některým nebo všemi z těchto
způsobů: elektronicky (např. SMS, email), poštou, oznámením umístěným na
Čerpacích stanicích, Webové stránce, v Aplikaci, v médiích nebo jiným
podobným způsobem
„Program"
– věrnostní program Shell ClubSmart
„Shell
nebo Společnost Shell" – Shell Czech Republic a.s., IČO 15890554, se
sídlem Antala Staška 2027/77. Krč, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 690.
„Webová
stránka" – webová stránka www.shellsmart.com
„Zákaznické
centrum“ – zákaznické centrum Programu
“Zásady
ochrany soukromí" – zásady ochrany soukromí specifikované v článku 14
Podmínek
„Změna"
– změna Podmínek
2.
Program
2.1
Program provozuje v České republice Společnost Shell a je určený
fyzickým osobám - zákazníkům sítě Čerpacích stanic. Pokud se takový zákazník
stane Členem, náleží mu výhody Programu, které může využívat.
2.2
Tyto Podmínky upravují zejména vznik a zánik členství v Programu,
jednotlivé druhy výhod Člena a způsoby jejich využití nebo poskytování.
3.
Členství
v Programu
3.1 Vznik
členství
3.1.1
Členem se může stát pouze fyzická osoba starší 16 let. Pro vyloučení
pochybností se konstatuje, že Členem se nemůže stát jiný subjekt než fyzická
osoba, tj. například obchodní společnost či jiná právnická osoba. Zájemce o
členství v Programu má možnost získat Kartu u obsluhy na všech Čerpacích
stanicích. Jeho členství v Programu následně vzniká odesláním řádně
vyplněné přihlášky do Programu v elektronické podobě na Webové stránce
nebo prostřednictvím Aplikace.
3.1.2
Součástí vyplnění přihlášky do Programu je registrace Karty, kterou zákazník
obdržel od obsluhy na Čerpací stanici nebo která bude vygenerována
v digitální podobě prostřednictvím Aplikace. Zájemce o členství v
Programu, který obdržel Kartu od obsluhy Čerpací stanice, je před její
registrací podle Podmínek oprávněným držitelem takové Karty. Do doby registrace
této Karty může její oprávněný držitel Body sbírat, nemůže je však vyměňovat za
odměny a nemůže využívat další výhody Programu. Do doby registrace Karty budou Body starší 3 kalendářních
měsíců pravidelně vymazávány v souladu s bodem 6.1.13
3.1.3
Za řádně vyplněnou přihlášku se považuje přihláška, v níž jsou
pravdivě uvedeny následující údaje: jméno, příjmení, datum narození, a emailová adresa. Údaje o titulu, pohlaví a
telefonním čísle jsou dobrovolné, avšak v zájmu správné a efektivní
komunikace se Společností Shell se doporučuje jejich poskytnutí.
3.1.4
Zájemce vyjádří a potvrdí svůj souhlas s Podmínkami a skutečnost, že se
seznámil se Zásadami ochrany soukromí kliknutím na příslušné políčko na
přihlášce v elektronické formě.
3.1.5
Po odeslání řádně vyplněné přihlášky podané v elektronické formě bude
zájemci odeslán na jím udanou e-mailovou adresu registrační email, jehož
prostřednictvím musí zájemce registraci dokončit. Členství v Programu
v tomto případě vzniká bezprostředně po dokončení registrace.
3.1.6
Pokud Člen opětovně odešle nebo podá přihlášku, platnost jeho původní Karty
zaniká a může používat jen Kartu, kterou registroval v pozdější přihlášce.
V případě pochybností kontaktuje Člena Zákaznické centrum.
3.2 Zánik
členství
3.2.1 Členství
zaniká
a) dnem doručení písemné žádosti Člena o ukončení
členství v Programu;
b) dnem úmrtí Člena nebo dnem, který soud určil jako
den úmrtí v prohlášení za mrtvého;
c)
dnem následujícím po dni, kterým uplynuly tři roky od poslední transakce Člena;
transakcí se rozumí připsání Bodů nebo výměna Bodů za odměnu;
d)
dnem, kdy Člen sám ukončil své členství pomocí Aplikace
e) dnem, kdy Společnost Shell vyloučila Člena
z Programu.
3.2.2 Společnost
Shell je oprávněná vyloučit Člena z Programu, pokud se Člen dopustil
protiprávního jednání v souvislosti s jeho členstvím v Programu
nebo ve vztahu ke Společnosti Shell, zejména
a)
pokud porušil práva k ochranným známkám používaným Společností Shell,
b)
způsobil Společnosti Shell anebo jinému Členovi škodu nebo jinou újmu,
c)
získal výhodu v rozporu s Podmínkami,
d)
umožnil jiné osobě, aby získala výhodu v rozporu s Podmínkami,
e)
úmyslně poskytl v přihlášce nepravdivé informace.
V těchto
případech zaniká členství dnem rozhodnutí Společnosti Shell o vyloučení Člena
z Programu, se kterým bude Člen seznámen.
3.2.2
Zánikem členství se Karta tohoto Člena stává neplatnou. Člen ztrácí všechny
práva a výhody Programu náležející ke členství, zejména nemá nadále právo
vyměnit nasbírané Body za odměny.
4.
Karta
4.1
Každý Člen může získat a používat jen jednu platnou Kartu. Karta je
nepřenosná, je platná pouze s podpisem jejího Člena a je jí oprávněn
použít výlučně oprávněný držitel Karty, resp. Člen, na jehož jméno a příjmení a
další osobní údaje je Karta registrována. Vlastníkem Karty je Společnost Shell.
Karta není platební kartou ani jiným obdobným platebním prostředkem. Karta může
být použita pouze v souladu s Podmínkami.
4.2
Oprávněný držitel Karty, resp. Člen je povinen chránit Kartu před ztrátou
a odcizením. Karta nesmí být ponechána na takovém místě, které není dostatečně
zabezpečené před odcizením. V opuštěném vozidle, i když je řádně uzamčeno
či zaparkováno na hlídaném parkovišti, nesmí být Karta nikdy ponechána.
4.3
Ztrátu nebo odcizení Karty je oprávněný držitel karty, resp. Člen povinen
bez zbytečného odkladu povinen oznámit Zákaznickému centru. Zákaznické centrum
v případě poskytnutí všech nezbytných informací e-mailové vzkazy
zpravidla nepotvrzuje. Jakékoliv operace s Kartou vykonané po ztrátě nebo
odcizení Karty nejsou platné s výjimkou případů, kdy dojde k odepsání
Bodů ještě před okamžikem oznámení ztráty nebo odcizení Karty. Společnost Shell
není v takovém případě odpovědná za neoprávněné použití Karty v důsledku
opožděného nahlášení ztráty nebo odcizení Karty a jakékoliv škody a odpovědnost
za odepsání Bodů ze ztracené či odcizené Karty snáší sám držitel karty, resp.
Člen. V případě ztráty nebo odcizení Karty Člen může být dočasně omezen
v možnosti využívat některé výhody Programu. Novou Kartu člen obdrží na
čerpací stanici Shell nebo si v aplikaci Shell vygeneruje digitální Kartu
na svém mobilním zařízení. Převod Bodů ze staré Karty je možný prostřednictvím
Online účtu nebo telefonicky na Zákaznickém centru.
4.4
V případě poškození Karty držitel karty Člen bezodkladně zašle tuto
Kartu v obálce označené „Poškozená karta“ s uvedením svého jména,
příjmení a adresy na Zákaznické centrum. Novou Kartu člen obdrží na čerpací
stanici Shell nebo si v aplikaci Shell vygeneruje digitální Kartu na svém
mobilním zařízení. Převod Bodů ze staré Karty je možný prostřednictvím Online
účtu nebo telefonicky na Zákaznickém centru.
4.5
V případě použití Karty evidované v seznamu Karet, s nimiž
není možné realizovat žádnou operaci (tzv. černá listina), je obsluha Čerpací
stanice oprávněna Kartu zadržet a znehodnotit.
4.6 Digitální
Karta
Kromě
Karty v plastové podobě může Člen používat i digitální podobu Karty
dostupnou v Aplikaci prostřednictvím mobilního zařízení. Pro účely
aktivace a používání digitální Karty je Člen povinen postupovat podle pravidel
a pokynů uvedených v Oznámení. Na používání digitální Karty se nevztahují
ta ustanovení Podmínek, z jejichž povahy vyplývá, že se mají vztahovat
pouze na plastovou podobu Karty (například bod 4.5. ve vztahu k mobilnímu
zařízení, jehož prostřednictvím Člen digitální Kartu používá, je Člen povinen
dodržovat povinnosti uvedené v bodech 4.2 a 4.3.)
5.
Výhody
Člena
5.1 Člen
může v rozsahu a za podmínek blíže určených příslušnou Nabídkou
a)
sbírat Body při nákupu určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností
Shell nebo třetími osobami;
b)
získat Body v souvislosti s jinou skutečností;
c)
využít službu nebo získat jiné plnění poskytované Společností Shell nebo
třetími osobami;
d)
využít slevu na nákup určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností
Shell nebo třetími osobami;
e)
získat odměnu výměnou za Body;
f)
získat odměnu z části výměnou za Body a z části za doplatek.
5.2
Odměnou je zejména
a) zboží nebo služba poskytovaná Společností Shell;
b)
poukázka na odběr zboží nebo služeb poskytované třetími osobami;
c)
sleva na zboží nebo službu poskytovanou Společností Shell;
d)
sleva na zboží nebo službu poskytovanou třetími osobami.
5.3
Společnost Shell informuje Členy o výhodách prostřednictvím Nabídek.
6.
Sbírání
Bodů
6.1
Nákup na čerpacích stanicích
6.1.1
Body je možné začít sbírat ihned po získání Karty. Výhodu připisování
Bodů má každý držitel Karty. Body jsou zaznamenávány v centrální databázi
Bodů prostřednictvím Karty při nákupu na Čerpacích stanicích a rovněž na
čerpacích stanicích provozovaných pod značkou Shell na Slovensku, pokud nedojde
ke Změně.
Postup
sbírání Bodů na čerpacích stanicích provozovaných pod značkou Shell na
Slovensku může podléhat i podmínkám a pravidlům programu Shell ClubSmart
platnými na Slovensku.
6.1.2
Množství Bodů, které Člen získá, a způsob, jak je toto množství určí
(koeficient), jsou závislé na druhu zboží a služeb, za které se při jejich
nákupu připisují. V případě pohonných hmot se jedná o součin objemového
koeficientu a objemu pohonných hmot, které Člen nakoupil. V případě jiného
zboží nebo služeb se jedná buď o součin obratového koeficientu a obratu,
kterého Člen nákupem zboží a služeb dosáhl, nebo množstevního koeficientu a
množství zboží a služeb, které Člen nakoupil.
6.1.3
Typ a výše koeficientu a určení zboží a služeb, za které jsou Body
připisovány, je uvedeno v příslušné Nabídce. Společnost Shell je oprávněna
změnit a) výši koeficientu i b) rozsah zboží a služeb, za které jsou Body
připisovány. O uvedené změně budou Členové informováni předem prostřednictvím
Nabídek. V případě, že podle příslušné Nabídky Členovi náleží za nákup určitého
druhu zboží nebo služeb tzv. bonusové Body, neuplatní se koeficienty uvedené v závěrečné
části těchto Podmínek.
6.1.4
Společnost Shell si vyhrazuje právo nepřipisovat body při nákupu zboží a
služeb, ke kterým dochází na základě transakce s určitými platebními
prostředky odlišnými od bankovních platebních karet (např. palivové karty
euroShell Card a Shell Card). Členové budou o takových omezeních a změnách
informováni předem prostřednictvím Nabídek.
6.1.5 Body se nezískávají při nákupu
následujícího zboží, které je z Programu vyňato: tabákové výrobky, kuřácké
pomůcky, bylinné výrobky určené ke kouření, elektronické cigarety, náhradní
náplně elektronických cigaret nebo nikotinových sáčků bez obsahu tabáku, poplatky
(včetně úhrady mýtného), ceniny (poštovní známky apod.), zboží předávané
prostřednictvím samoobslužných mincových automatů (nápoje apod.), losy, služby
sázkového terminálu (např. Sportka), služby předplacených plateb, kupony pro
mobilní telefony, telefonní karty a vratné obaly. Body se dále
nezískávají při nákupu zboží nebo služeb, na které se vztahují slevové akce
vyhlášené Společností Shell. Body se
také nezískávají při nákupu zboží nebo služeb, na které se vztahují propagační
akce vyhlášené Společností Shell, jejichž pravidla získávání Bodů vylučují. O
takovýchto slevových a propagačních akcích budou Členové informováni.
Společnost Shell si vyhrazuje právo v případě potřeby vyloučit z Programu
další produkty a služby. Členové budou o těchto omezeních informováni
prostřednictvím Oznámení.
6.1.6
Body za nákupy zboží a služeb na Čerpacích stanicích budou připsány na
účet Člena do 48 hodin od provedení transakce na Čerpací stanici.
6.1.7
Pro vyloučení pochybností se konstatuje, že (i) transakcí, za níž jsou
připisovány Body v odpovídající výši se rozumí každý jednotlivý
nákup, resp. odběr zboží či služeb na Čerpací stanici (např. jednotlivý odběr
pohonných hmot zaznamenaný stojanem), nikoliv platební transakce realizovaná
jakoukoliv metodou úhrady a že (ii) tyto transakce není možné pro účely
připsání Bodů sčítat.
6.1.8
Kartu je Člen povinen předložit personálu obsluhujícímu pokladnu před
úhradou nákupu. Pozdější předložení Karty neumožňuje připsání Bodů. Člen, který
při placení na Čerpací stanici nemá nebo zapomněl Kartu předložit obsluze,
nemůže získat Body ani po dodatečném předložení účtenky.
6.1.9
Připsání Bodů za nákup je možné maximálně pětkrát v průběhu jednoho
dne.
6.1.10
Každé připsání Bodů za nákup na čerpací stanici Shell dle bodu 6.1 musí
být kryto nákupem Člena.
6.1.11
V případě poruchy systému čerpací stanice vystaví obsluha Členovi
náhradní kupón s uvedením počtu Bodů odpovídajícímu nákupu. Tyto Body
budou připsány do 30 dní.
6.1.12
Aktuální bodový stav účtu Člena v centrální databázi je možné
kdykoliv zjistit na Čerpací stanici po předložení Karty personálu
obsluhujícímu pokladnu nebo na Webové stránce prostřednictvím přihlášení do
Online účtu; stav účtu Člena však nemusí obsahovat Body načtené v období
předcházejících 72 hodin. Tento úkon není vázaný na nákup zboží či služeb.
6.1.13 Body starší 3 kalendářních měsíců, které
oprávněný držitel Karty sbírá na Kartu
vydanou obsluhou Čerpací stanice, budou automaticky vymazávány, dokud tato
Karta nebude registrována podle bodu 3.
(Členství v Programu). První takový výmaz Bodů bude proveden
k 1.8.2024 a další výmazy Bodů starších 3 kalendářních měsíců budou
prováděny vždy k 1. dni příslušného kalendářního měsíce.
6.2 Získání
Bodů jiným způsobem
Body
je možné získat i při nákupu zboží a služeb mimo čerpací stanice Shell dle bodu
6.1 nebo pokud dojde ke splnění jiné skutečnosti, a to v rozsahu a za
podmínek uvedených v Nabídce.
6.3 Případy
neuznání Bodů
6.3.1
Body nebudou držiteli Karty, resp. Členovi uznány v následujících
případech:
a) Body nebyly získány v souladu
s Podmínkami nebo
b) Body byly získány v rozporu se zákonem nebo
dobrými mravy nebo
c) Body se vztahují k transakci (např. nákupu
zboží na Čerpací stanici), která byla z jakéhokoliv důvodu zrušená nebo
byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.
6.3.2
Pokud držitel Karty, resp. Člen na požádání Společnosti Shell neprokáže
oprávněnost připsání Bodů pokladním dokladem o nákupu zboží nebo služeb ve výši
odpovídající připsaným Bodům, Společnost Shell je oprávněná takové Body
neuznat. Společnost Shell však může toto právo využít jen do 6 měsíců od
připsání Bodů.
7.
Poskytnutí
služby nebo jiného plnění
Společnost
Shell může Členovi poskytnout možnost využít službu nebo získat jiné plnění
poskytované Společností Shell nebo třetími osobami, které bude podmíněné
členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami. Uvedené
možnosti a podmínky jejího poskytnutí budou uvedeny v příslušné Nabídce.
8.
Sleva
Společnost
Shell může poskytnout Členovi slevu
1.
při nákupu určitého
zboží nebo služby na Čerpací stanici nebo
2.
při nákupu určitého
zboží nebo služby poskytované třetí osobou,
jejíž
přiznání bude podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími
kvalifikačními podmínkami, avšak bez toho, aby nárok na tuto slevu vznikl
výměnou za Body. Sleva a podmínky vzniku nároku na slevu budou uvedeny
v příslušné Nabídce.
9.
Odměny
9.1 Obecně
od odměnách
9.1.1
O výměnu Bodů za odměnu může požádat pouze ten držitel karty, který se
stal Členem. Připsané Body je možné vyměnit za odměnu až po jejich připsání. Pro
výmaz Bodů získaných do 31.12.2024 platí následující pravidlo :
Tyto
Body budou automaticky vymazávány jednou
ročně vždy k 1.1., a to tak, že k danému datu budou
vymazány Body starší tří let a Člen tedy vymazáním těchto Bodů ztrácí nárok na
jejich výměnu za odměnu
Pro
výmaz Bodů získaných od 1.1.2025 platí následující pravidlo:
Tyto
Body budou automaticky vymazávány jednou
ročně vždy k 1.1., a to tak, že k danému datu budou
vymazány Body starší dvou let a Člen tedy vymazáním těchto Bodů ztrácí nárok na
jejich výměnu za odměnu.
9.1.2
Body je možné vyměnit pouze za odměny uvedené v aktuální Nabídce. Body
není možné vyměnit za peníze.
9.1.3
Aktuální Nabídka obsahuje (i) popis odměny, (ii) informaci, zda je možné
odměnu získat přímo na Čerpací stanici nebo jiným způsobem, (iii) bodovou
hodnotu odměny a (iv) v případě doplatkové odměny i výši doplatku
v penězích. K odměně patří jen takové příslušenství, jaké je uvedeno
v Nabídce.
9.1.4
Odměny jsou k dispozici po dobu platnosti příslušné Nabídky nebo do
vyčerpání nebo vyprodání zásob, pokud k nim dojde dříve. Společnost Shell
si vyhrazuje právo náhrady odměny, která není k dispozici v daném
období, zejména z důvodu vyčerpání (vyprodání) zásob nebo zásahu vyšší
moci. Společnost Shell si vyhrazuje právo některou odměnu stáhnout trvale nebo
dočasně z Nabídky. Informace o tomto kroku bude uvedena v Oznámení.
9.1.5
Pokud je odměnou poukázka na poskytnutí zboží nebo služby, je tato
poukázka použitelná do data, který je na poukázce uvedený. Pokud není datum na
poukázce uvedeno, platnost poukázky je časově neomezená. Toto ustanovení se
netýká kupónů vydávaných za Body pro získání zásilkových odměn, kdy je Člen
povinen takový kupón uplatnit bezodkladně po jeho získání za Body.
9.1.6
Pro vyloučení pochybností se konstatuje, že výměna některých druhů odměn
(např. alkoholických nápojů) za Body nebude umožněna těm Členům, u nichž platné
právní předpisy zakazují, resp. neumožňují poskytnutí takového druhu odměny.
9.2
Žádost o poskytnutí odměny
9.2.1
O odměnu může Člen požádat na Čerpací stanici. Člen v takovém
případě předloží obsluze Čerpací stanice svojí Kartu, uvede název odměny a
případně jí i popíše. Obsluha Čerpací stanice odepíše odpovídající množství
Bodů patřících Členovi a evidovaných v centrální databázi Bodů.
V případě, že se poskytuje odměna v hodnotě více než 900 Bodů a
obsluha Čerpací stanice má pochybnosti o totožnosti Člena, může požádat tohoto
Člena o předložení Dokladu totožnosti k nahlédnutí za účelem ověření
totožnosti.
9.2.2
O zásilkové odměny může Člen požádat prostřednictvím Online účtu nebo
v aplikaci Shell.
9.3
Odměny, které je možné odebrat na Čerpací stanici
9.3.1
Člen může získat na Čerpací stanici pouze odměnu, které je na ní aktuálně
k dispozici.
9.3.2
Převzetí odměny Člen potvrdí podpisem na účtence z terminálu, který se
musí shodovat s podpisem na Kartě. Člen je povinen účtenku odevzdat
obsluze Čerpací stanice.
9.3.3
Na Čerpací stanici si může Člen vybrat maximálně 4 kusy odměn denně.
9.3.4
Člen je povinen zkontrolovat si převzatou odměnu přímo na Čerpací stanici.
Pozdější reklamace vad, které se vyskytly po převzetí odměny, budou uznány
pouze pokud budou uplatněny v záruční lhůtě a z důvodů uvedených
v zákoně.
9.4 Zásilkové
odměny
9.4.1
Odměna je Členovi doručena zpravidla do jednoho měsíce od odepsání Bodů
z jeho účtu. Pokud nebude možné odměnu z důvodu přechodného
nedostatku na skladě nebo z jiných vážných důvodů dodat do jednoho měsíce,
Společnost Shell oznámí tuto skutečnost Členovi a zajistí dodání odměny hned,
jak to bude možné. Odměny doručuje pošta nebo jiný poskytovatel poštovních nebo
obdobných služeb (dále jen „dopravce“) na aktuální korespondenční adresu, která
musí být na území České republiky. Za prodloužení dodací lhůty způsobené
nesprávně uvedenou adresou nebo pozdním informováním o změně adresy nenese
Společnost Shell odpovědnost. Společnost Shell také neodpovídá za prodloužení
dodací lhůty způsobené nesprávným doručováním dopravcem.
9.4.2
Při odepsání Bodů Člen dostane potvrzení o této transakci. Člen je povinen
uschovat si potvrzení do okamžiku doručení odměny. Při převzetí odměny je Člen
povinen potvrdit převzetí zásilkové odměny doručované dopravcem.
9.4.3
Pokud si Člen odměnu doručovanou dopravcem nepřevezme do termínu uvedeného na oznámení o
uložení zásilky na příslušné pobočce dopravce, bude mu odměna na požádání
opakovaně zaslána; náklady na doručení v tomto případě hradí Člen. Odměna mu
bude znovu zaslána, pokud o to požádá do 30 dní ode dne, kdy uplynula lhůta
k převzetí původní zásilky na pobočce dopravce.
9.4.4
V případě, že Člen nepřevezme odměnu, Společnost Shell mu neposkytne
náhradu Bodů za nepřevzatou zásilkovou odměnu ani žádnou jinou náhradu.
9.5 Odměny
s doplatkem
Výše peněžitého doplatku v českých korunách je
uvedená v Nabídce. Člen zaplatí doplatek při využití kuponu k získání
zásilkové odměny v internetovém obchodě www.clubsmart-eshop.cz společnosti REDA a.s., Hviezdoslavova
55d, 627 00 Brno, Česká republika, která je provozovatelem tohoto internetového
obchodu.
9.6 Poukázky
9.6.1
Člen může získat výměnou za Body poukázku na odběr zboží nebo služeb
poskytované třetí osobou. V souladu s příslušnou Nabídkou může o
výměnu požádat buď prostřednictvím Online účtu nebo v aplikaci Shell. Kupony na
vybrané zásilkové odměny (např. odměny
od partnerů Philips, Tescoma a Kärcher) může člen získat za Body nebo za Body a
doplatek v Kč. Kupon následně Člen využije na stránkách internetového
obchodu www.clubsmart-eshop.cz logistického partnera Reda a.s. Hviezdoslavova 55d,
627 00 Brno, Česká republika, kde dokončí svou objednávku a zásilková odměna mu bude doručena na adresu, kterou uvede
v objednávce na stránkách internetového obchodu logistického partnera.
9.6.2
Pokud požádá Člen o výměnu prostřednictvím Online účtu, poukázka mu bude
doručena v písemné podobě buď prostřednictvím dopravce stejně jako zásilková odměna nebo elektronicky
(např. e-mailem).
9.6.3
Osoba poskytující zboží nebo služby na základě poukázky může požadovat od
Člena kromě předložení poukázky vydané Společností Shell také předložení
Dokladu totožnosti pro účely ověření totožnosti Člena jako osoby oprávněné
z poukázky.
9.6.4
Poskytnutí zboží nebo služby třetí osobou se řídí podmínkami určenými
touto třetí osobou.
9.7 Sleva
za Body na Čerpací stanici
9.7.2
Slevu za Body není možné uplatnit při placení platebními prostředky
odlišnými od bankovních platebních karet (např. palivové karty euroShell Card,
Shell Card, CCS, OMV, DKV, Benzina, Eurooil). Kombinace slevy za Body
s jinou výhodou Programu může být omezená; o této skutečnosti budou
Členové informováni v Oznámení.
9.7.3
Uplatnění slevy musí Člen nahlásit obsluze Čerpací stanice před placením.
Obsluha odpočítá stanovený počet Bodů vyměněných za slevu z ceny zboží
nebo služeb. Výslednou částku po zohlednění slevy Člen zaplatí.
9.7.4
V případě změny výše slevy za Body nebo jiné podmínky jejího
čerpání, Společnost Shell oznámí Změnu nejméně jeden měsíc před její účinností;
to neplatí, pokud Společnost Shell nabídne zvláštní akci na slevu, která bude
vyšší proti slevě ta Body podle bodu 9.7.1
9.8 Reklamace
odměn
Vyřizování
reklamací se řídí Občanským zákoníkem č.89/2012 Sb., zákonem o ochraně
spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění, a platným reklamačním řádem,
který je Členům k dispozici na Čerpacích stanicích.
9.9 Právo
na odstoupení od smlouvy
V případě,
že se Člen po převzetí zásilkové odměny rozhodne tuto odměnu vrátit (např.
z důvodu že nesplňuje jeho očekávání), může tak učinit do 14 dnů od
převzetí odměny. Odměnu musí zaslat zpět na vlastní náklady na adresu zásilkové
firmy, která mu odměnu odeslala. Zásilková odměna nesmí být poškozená a musí
být v originálním obalu včetně veškerého příslušenství. Po převzetí
vrácené zásilkové odměny zásilkovou firmou nebo Společností Shell má Člen nárok
na vrácení Bodů a v případě odměny s doplatkem kromě toho také nárok
na vrácení doplatku. Člen je povinen v této věci kontaktovat Zákaznické
centrum a dohodnout se na způsobu vrácení Bodů.
10
Online účet
10.1
Online účet umožňuje Členům prostřednictvím Webové stránky a Aplikace
a) kontrolovat historii transakcí (tj. zjišťovat stav připsaných Bodů a
historii uplatněných odměn),
b) vykonávat správu Karty (tj. nahlašovat poškozenou, ztracenou nebo odcizenou
Kartu),
c) prohlížet Personalizované nabídky,
d) žádat od poskytnutí zásilkových odměn, poukázek a sledovat stav vyřízení
těchto žádostí a
e) provádět změny osobních údajů.
10.2
Každý držitel Karty je oprávněn registrovat se do Online účtu pouze
jednou. Pro používání Online účtu je držitel Karty povinen provést registraci
vyplněním a odesláním čísla Karty a e-mailové adresy prostřednictvím formuláře
dostupného na Webové stránce a v Aplikaci. Z bezpečnostních důvodů bude
Online účet po vykonání několika neúspěšných pokusů o přihlášení na 24 hodin
zablokovaný.
10.3
Držitel Karty je povinen heslo k přihlášení do Online účtu utajovat
a neumožnit, aby se stalo známé pro třetí osoby, heslo nesmí být žádným
způsobem vyznačené na samotné Kartě a ani napsané nebo vytištěné na jiném
místě. Držitel Karty je odpovědný za škodu a sám snáší škodu způsobenou
používáním Online účtu jinou osobou, který má přístup k Online účtu
použitím hesla, bez ohledu na to, zda je oprávněná či nikoliv. Držitel Karty je
odpovědný za škodu způsobenou Společnosti Shell nebo třetím osobám neoprávněným
používáním hesla, která vznikla v důsledku nesplnění povinnosti dodržovat
ve vztahu k heslu mlčenlivost. Pro vyšší úroveň zabezpečení Online účtu je
k dispozici Členům tzv. dvoufázové ověření. Uvedením telefonního čísla pro
dvoufázové ověření získává Člen další úroveň zabezpečení pro přístup do Online
účtu, kdy musí pro přihlášení do Online účtu zadat autorizační kód, který mu je
doručen na zadané telefonní číslo. Jedno telefonní číslo lze použít pro
dvoufázové ověření pouze pro jeden Online účet. Doporučujeme využití možnosti dvoufázového
ověření, které podstatně zvýší úroveň zabezpečení údajů a využití Online
účtu. Ve vztahu k telefonnímu číslu a autorizačnímu kódu se přiměřeně
uplatní první tři věty tohoto bodu 10.3
10.4
Společnost Shell je oprávněná z jakéhokoliv důvodu a kdykoliv a)
změnit formát Online účtu, b) upravit obsah, vzhled a technickou strukturu
Online účtu nebo c) dočasně zastavit používání Online účtu z důvodu
údržby, opravy nebo zlepšení. Společnost Shell je oprávněna zrušit Online účet
z důvodů, pro které je oprávněná Člena vyloučit z Programu podle bodu
3.2.2, nebo pokud se Člen nepřihlásí do Online účtu po dobu delší než 1 rok.
Nejméně 60 dní před zrušením Online účtu bude Členovi zasláno upozornění na
e-mailovou adresu uvedenou při registraci do Online účtu.
11. Služby Zákaznického centra
11.1 Zákaznické centrum zajišťuje
formou telefonického, písemného a e-mailového kontaktu se zákazníky následující
služby: poskytování informací o Programu a ostatních službách sítě Čerpacích
stanic, informací o registraci Karty, řešení provozních problémů Členů (zejména
ztráta, odcizená, poškození Karty, reklamace odměn), přijímání stížností,
podnětů a připomínek Členů a vyřizování žádostí o výměnu Bodů za odměny.
11.2
Operátoři jsou zákazníkům k dispozici v pracovní dny od 8:00 do
17:00 na tel. 244 025 444. Zákazníci mohou kontaktovat Zákaznické
centrum i na e-mailové adrese smartklub.cz@shell.com. Zákaznické
centrum může být provozováno prostřednictvím třetí osoby.
12. Informace o věcně příslušném subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
Společnost
Shell informuje Členy, že věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů souvisejících s Programem je Česká obchodní
inspekce, Gorazdova 1969/24,120 00 Praha 2, internetové stránky:
www.coi.cz.
13. Ochrana osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů
Členů v rámci Programu jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí,
které jsou k dispozici na Čerpacích stanicích a na Webových stránkách.
14. Všeobecná ustanovení
14.1 Členství v Programu a
všechna práva s ním spojená jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí Člena, a proto
nemohou být předmětem dědického práva. Body nepředstavují platební prostředek,
jsou také nepřevoditelné a nejsou předmětem dědického práva.
14.2
Společnost Shell si vyhrazuje právo měnit Podmínky prostřednictvím Změny.
Změna může být provedena oznámením o změněných ustanoveních nebo vydáním nového
znění Podmínek. Změna bude zveřejněna na Čerpacích stanicích a/nebo na Webové
stránce. Společnost Shell má právo oznámit Změny i jiným způsobem. Změna je
účinná dnem, který je v ní uvedený.
14.3
Program připravila Společnost Shell s dlouhodobým záměrem. Společnost
Shell si však vyhrazuje právo Program zcela ukončit. Datum ukončení provozování
Programu se vyhlásí prostřednictvím Oznámení na všech Čerpacích stanicích a na
Webové stránce minimálně jeden měsíc předem. Po ukončení Programu nebudou dále
přidělovány Body. Za Body nasbírané do data ukončení Programu bude možné získat
odměny v průběhu 2 měsíců po tomto datu.
14.4
Tyto Podmínky vydala Společnost Shell jako závazný předpis pro
provozování Programu výlučně v ČR a pro Členy, jejichž Karty jsou registrovány
a vydány v ČR. Podmínky provozování programu Shell ClubSmart v zahraničí se
řídí ustanoveními a předpisy místních společností Skupiny Shell, případně
jejich smluvních partnerů. Všechny Karty vydané přede dnem účinnosti těchto
Podmínek jsou platné.
14.5
Tyto Všeobecné podmínky a pravidla Shell ClubSmart vstupují
v platnost a účinnost dne 18. 11. 2024 a v celém rozsahu
nahrazují Všeobecné podmínky a pravidla Shell ClubSmart platné od 1. 6. 2024.
NABÍDKA
Objemový
koeficient pro pohonné hmoty prodávané na Čerpacích stanicích:
Pondělí
až sobota:
1
Bod za 1 litr Shell FuelSave
1
Bod za 1 litr Shell FuelSave Diesel
2
Body za 1 litr Shell V-Power
2
Body za 1 litr Shell V-Power Diesel
3
Body za 1 litr Shell V-Power Racing 100
1
Bod za 1 litr Shell AutoGas
1
Bod za 1 kg Shell CNG
V neděli:
1
Bod za 1 litr Shell FuelSave
1
Bod za 1 litr Shell FuelSave Diesel
4
Body za 1 litr Shell V-Power
4
Body za 1 litr Shell V-Power Diesel
6
Body za 1 litr Shell V-Power Racing 100
1
Bod za 1 litr Shell AutoGas
1
Bod za 1 kg Shell CNG
Obratový
koeficient pro následující druhy zboží a služeb prodávaných na Čerpacích
stanicích (s výjimkou pohonných hmot):
1
Bod za 25 Kč