Všeobecné
podmínky a pravidla věrnostního programu
Shell ClubSmart
1.
Definice
Pojmy používané ve
Všeobecných podmínkách a pravidlech programu Shell ClubSmart
(dále také jen „Podmínky“) mají následující význam.
„Aplikace” - mobilní
aplikace Shell
„Bod“ – Shell
ClubSmart bod
„Čerpací stanice"
- čerpací stanice pohonných hmot provozovaná pod značkou Shell v České
republice
„Doklad
totožnosti" – občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz nebo jiný
podobný doklad vydaný v zahraničí
„Karta" – Shell ClubSmart
karta
„Online účet" –
online účet Člena dostupný na Webové stránce nebo prostřednictvím Aplikace
„Oznámení" –
informace dostupná na Čerpacích stanicích nebo Webové stránce obsahující
důležité sdělení týkající se Programu
„Personalizovaná
nabídka" – informace adresovaná určitému Členovi nebo skupině Členů
týkající se výhod Programu, která obsahuje zejména výši koeficientu, rozsah
zboží a služeb, za které se připisují Body, a druhy odměn, které se
vztahují k tomuto Členovi nebo skupině Členů, a která je oznamována tomuto
Členovi nebo skupině Členů především elektronicky (např. SMS, email), poštou
nebo prostřednictvím Online účtu; Personalizovaná nabídka je přizpůsobená
individuálním preferencím zjištěným zejména analýzou předcházejících nákupů,
účasti na Programu a používání Webové stránky určitého Člena nebo skupiny
(další podrobnosti jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí)
„Nabídka" - (a)
Personalizovaná nabídka a/nebo (b) všeobecná informace pro všechny Členy
týkající se výhod Programu, ve které jsou uvedeny zejména výše obratového
koeficientu, rozsah zboží a služeb, ze které se připisují Body,
a druhy odměn, a která je oznámená některým nebo všemi z těchto
způsobů: elektronicky (např. SMS, email), poštou, oznámením umístěným na
Čerpacích stanicích, Webové stránce, v Aplikaci, v médiích nebo jiným
podobným způsobem
„Program" –
věrnostní program Shell ClubSmart
„Shell nebo Společnost
Shell" – Shell Czech Republic a.s., IČO 15890554, se sídlem Antala Staška
2027/77. Krč, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 690.
„Webová stránka"
– webová stránka www.shellsmart.com
„Zákaznické centrum“ –
zákaznické centrum Programu
“Zásady ochrany
soukromí" – zásady ochrany soukromí specifikované v článku 14 Podmínek
„Změna" – změna
Podmínek
2.
Program
2.1 Program provozuje
v České republice Společnost Shell a je určený fyzickým osobám -
zákazníkům sítě Čerpacích stanic. Pokud se takový zákazník stane Členem, náleží
mu výhody Programu, které může využívat.
2.2 Tyto Podmínky
upravují zejména vznik a zánik členství v Programu, jednotlivé druhy
výhod Člena a způsoby jejich využití nebo poskytování.
3.
Členství
v Programu
3.1 Vznik
členství
3.1.1 Členem se
může stát pouze fyzická osoba starší 16 let. Pro vyloučení pochybností se
konstatuje, že Členem se nemůže stát jiný subjekt než fyzická osoba, tj.
například obchodní společnost či jiná právnická osoba. Zájemce o členství
v Programu má možnost získat Kartu u obsluhy na všech Čerpacích stanicích.
Jeho členství v Programu následně vzniká
1.
a) odesláním řádně vyplněné přihlášky do
Programu v elektronické podobě na Webové stránce nebo prostřednictvím
Aplikace
2.
b) řádným ústním podáním přihlášky do
Programu prostřednictvím Zákaznického centra
3.1.2 Součástí
vyplnění, resp. podání přihlášky do Programu je registrace Karty, kterou
zákazník obdržel od obsluhy na Čerpací stanici nebo která bude vygenerována
v digitální podobě prostřednictvím Aplikace. Zájemce o členství v
Programu, který obdržel Kartu od obsluhy Čerpací stanice, je před její
registrací podle Podmínek oprávněným držitelem takové Karty. Do doby registrace
této Karty může její oprávněný držitel Body sbírat, nemůže je však vyměňovat za
odměny a nemůže využívat další výhody Programu.
3.1.3 Za řádně
vyplněnou nebo podanou přihlášku se považuje přihláška, v níž jsou
pravdivě uvedeny následující údaje: jméno, příjmení, korespondenční adresa,
datum narození, den vyplnění přihlášky a v případě, kdy členství vzniká podle
bodu 3.1.1 a) i emailová adresa. Údaje o titulu, pohlaví, telefonním čísle a
případě, že členství vzniká podle bodu 3.1.1. b), i údaj o e-mailové adrese,
jsou dobrovolné, avšak v zájmu správné a efektivní komunikace se
Společností Shell se doporučuje jejich poskytnutí. Jako korespondenční adresa
musí být uvedena adresa na území České republiky.
3.1.4 Zájemce
vyjádří a potvrdí svůj souhlas s Podmínkami a skutečnost, že se seznámil
se Zásadami ochrany soukromí kliknutím na příslušné políčko na přihlášce
v elektronické formě podle bodu 3.1.1 a) nebo vyjádřením souhlasu a
výslovným potvrzením skutečnosti, že se seznámil se Zásadami ochrany soukromí
v případě ústního podání přihlášky podle bodu 3.1.1. b). Pro účely
doložení souhlasu a potvrzení při ústním podáním přihlášky podle bodu 3.1.1 b)
je hovor nahráván, na což je zájemce upozorněn na začátku hovoru před započetím
nahrávání.
3.1.5 Po odeslání
řádně vyplněné přihlášky podané v elektronické formě podle bodu 3.1.1 a)
bude zájemci odeslán na jím udanou e-mailovou adresu registrační email, jehož
prostřednictvím musí zájemce registraci dokončit. Členství v Programu
v tomto případě vzniká bezprostředně po dokončení registrace.
3.1.6 Po řádném ústním
podání přihlášky podle bodu 3.1.1 b) členství v Programu vzniká okamžikem
ústního potvrzení registrace pracovníkem Zákaznického centra, a to nejpozději
do 48 hodin ode dne řádného ústního podání přihlášky.
3.1.7 Pokud Člen
opětovně odešle nebo podá přihlášku, platnost jeho původní Karty zaniká a může
používat jen Kartu, kterou registroval v pozdější přihlášce, pokud
v přihlášce uvedl kromě svého jména, příjmení a data narození i stejnou
korespondenční adresu, které uvedl i při registraci původní Karty. Pokud se
korespondenční adresa uvedená v pozdější přihlášce liší od adresy, která
byla uvedena při registraci původní Karty, ověří Zákaznické centrum totožnost
takového Člena a buď odmítne novou přihlášku nebo jí akceptuje s tím, že
platnost původní Karty zaniká a Člen může používat jen Kartu, kterou
registroval v pozdější přihlášce.
3.2 Zánik
členství
3.2.1 Členství
zaniká
1.
a) dnem doručení písemné žádosti Člena o
ukončení členství v Programu;
2.
b) dnem úmrtí Člena nebo dnem, který
soud určil jako den úmrtí v prohlášení za mrtvého;
3.
c) dnem následujícím po dni, kterým
uplynuly tři roky od poslední transakce Člena; transakcí se rozumí připsání
Bodů nebo výměna Bodů za odměnu;
4.
d) dnem, kdy Člen sám ukončil své
členství pomocí Aplikace
5.
e) dnem, kdy Společnost Shell vyloučila
Člena z Programu.
3.2.2 Společnost
Shell je oprávněná vyloučit Člena z Programu, pokud se Člen dopustil
protiprávního jednání v souvislosti s jeho členstvím v Programu
nebo ve vztahu ke Společnosti Shell, zejména
1.
a) pokud porušil práva k ochranným
známkám používaným Společností Shell,
2.
b) způsobil Společnosti Shell anebo
jinému Členovi škodu nebo jinou újmu,
3.
c) získal výhodou v rozporu
s Podmínkami,
4.
d) umožnil jiné osobě, aby získala
výhodu v rozporu s Podmínkami,
5.
e) úmyslně poskytl v přihlášce
nepravdivé informace.
V těchto
případech zaniká členství dnem rozhodnutí Společnosti Shell o vyloučení Člena
z Programu, se kterým bude Člen seznámen.
3.2.2 Zánikem členství
se Karta tohoto Člena stává neplatnou. Člen ztrácí všechny práva a výhody
Programu náležející ke členství, zejména nemá nadále právo vyměnit nasbírané
Body za odměny.
4.
Karta
4.1 Každý Člen
může získat a používat jen jednu platnou Kartu. Karta je nepřenosná, je platná
pouze s podpisem jejího Člena a je jí oprávněn použít výlučně oprávněný
držitel Karty, resp. Člen, na jehož jméno a příjmení a další osobní údaje je
Karta registrována. Vlastníkem Karty je Společnost Shell. Karta není platební
kartou ani jiným obdobným platebním prostředkem. Karta může být použita pouze v souladu
s Podmínkami.
4.2 Oprávněný
držitel Karty, resp. Člen je povinen chránit Kartu před ztrátou a odcizením.
Karta nesmí být ponechána na takovém místě, které není dostatečně zabezpečené
před odcizením. V opuštěném vozidle, i když je řádně uzamčeno či zaparkováno
na hlídaném parkovišti, nesmí být Karta nikdy ponechána.
4.3 Ztrátu nebo
odcizení Karty je oprávněný držitel karty, resp. Člen povinen bez zbytečného
odkladu povinen oznámit Zákaznickému centru. Zákaznické centrum v případě
poskytnutí všech nezbytných informací e-mailové vzkazy zpravidla
nepotvrzuje. Jakékoliv operace s Kartou vykonané po ztrátě nebo odcizení
Karty nejsou platné s výjimkou případů, kdy dojde k odepsání Bodů
ještě před okamžikem oznámení ztráty nebo odcizení Karty. Společnost Shell není
v takovém případě odpovědná za neoprávněné použití Karty v důsledku
opožděného nahlášení ztráty nebo odcizení Karty a jakékoliv škody a odpovědnost
za odepsání Bodů ze ztracené či odcizené Karty snáší sám držitel karty, resp.
Člen. V případě ztráty nebo odcizení Karty Člen může být dočasně omezen
v možnosti využívat některé výhody Programu. Novou Kartu člen obdrží na
čerpací stanici Shell nebo si v aplikaci Shell vygeneruje digitální Kartu
na svém mobilním zařízení. Převod Bodů ze staré Karty je možný prostřednictvím
Online účtu nebo telefonicky na Zákaznickém centru.
4.4
V případě poškození Karty držitel karty Člen bezodkladně zašle tuto
Kartu v obálce označené „Poškozená karta“ s uvedením svého jména,
příjmení a adresy na Zákaznické centrum. Novou Kartu člen obdrží na čerpací
stanici Shell nebo si v aplikaci Shell vygeneruje digitální Kartu na svém
mobilním zařízení. Převod Bodů ze staré Karty je možný prostřednictvím Online
účtu nebo telefonicky na Zákaznickém centru.
4.5
V případě použití Karty evidované v seznamu Karet, s nimž
není možné realizovat žádnou operaci (tzv. černá listina), je obsluha Čerpací
stanice oprávněna Kartu zadržet a znehodnotit.
4.6 Digitální
Karta
Kromě Karty
v plastové podobě může Člen používat i digitální podobu Karty dostupnou
v Aplikaci prostřednictvím mobilního zařízení. Pro účely aktivace a
používání digitální Karty je Člen povinen postupovat podle pravidel a pokynů
uvedených v Oznámení. Na používání digitální Karty se nevztahují ta
ustanovení Podmínek, z jejichž povahy vyplývá, že se mají vztahovat pouze
na plastovou podobu Karty (například bod 4.5. ve vztahu k mobilnímu
zařízení, jehož prostřednictvím Člen digitální Kartu používá, je Člen povinen
dodržovat povinnosti uvedené v bodech 4.2 a 4.3.)
5.
Výhody Člena
5.1 Člen
může v rozsahu a za podmínek blíže určených příslušnou Nabídkou
1.
a) sbírat Body při nákupu určitého zboží
nebo služeb poskytovaných Společností Shell nebo třetími osobami;
2.
b) získat Body v souvislosti
s jinou skutečností;
3.
c) využít službu nebo získat jiné plnění
poskytované Společností Shell nebo třetími osobami;
4.
d) využít slevu na nákup určitého zboží
nebo služeb poskytovaných Společností Shell nebo třetími osobami;
5.
e) získat odměnu výměnou za Body;
6.
f) získat odměnu z části výměnou za
Body a z části za doplatek.
5.2 Odměnou
je zejména
1.
a) zboží nebo služba poskytovaná
Společností Shell;
2.
b) poukázka na odběr zboží nebo služeb
poskytované třetími osobami;
3.
c) sleva na zboží nebo službu
poskytovanou Společností Shell;
4.
d) sleva na zboží nebo službu
poskytovanou třetími osobami.
5.3 Společnost
Shell informuje Členy o výhodách prostřednictvím Nabídek.
6.
Sbírání Bodů
6.1 Nákup na
čerpacích stanicích
6.1.1 Body je
možné začít sbírat ihned po získání Karty. Výhodu připisování Bodů má každý držitel
Karty. Body jsou zaznamenávány v centrální databázi Bodů prostřednictvím
Karty při nákupu na Čerpacích stanicích a rovněž na čerpacích stanicích
provozovaných pod značkou Shell na Slovensku, pokud nedojde ke Změně.
Postup sbírání Bodů na
čerpacích stanicích provozovaných pod značkou Shell na Slovensku může podléhat
i podmínkám a pravidlům programu Shell ClubSmart platnými na Slovensku.
6.1.2 Množství
Bodů, které Člen získá, a způsob, jak je toto množství určí (koeficient), jsou
závislé na druhu zboží a služeb, za které se při jejich nákupu připisují.
V případě pohonných hmot se jedná o součin objemového koeficientu a objemu
pohonných hmot, které Člen nakoupil. V případě jiného zboží nebo služeb se
jedná buď o součin obratového koeficientu a obratu, kterého Člen nákupem zboží
a služeb dosáhl, nebo množstevního koeficientu a množství zboží a služeb, které
Člen nakoupil.
6.1.3 Typ a výše
koeficientu a určení zboží a služeb, za které jsou Body připisovány, je uvedeno
v příslušné Nabídce. Společnost Shell je oprávněna změnit a) výši
koeficientu i b) rozsah zboží a služeb, za které jsou Body připisovány. O
uvedené změně budou Členové informováni předem prostřednictvím Nabídek.
6.1.4 Společnost
Shell si vyhrazuje právo nepřipisovat body při nákupu zboží a služeb, ke kterým
dochází na základě transakce s určitými platebními prostředky odlišnými od
bankovních platebních karet (např. palivové karty euroShell Card a Shell Card).
Členové budou o takových omezeních a změnách informováni předem prostřednictvím
Nabídek.
6.1.5 Body se
nezískávají při nákupu následujícího zboží, které je z Programu vyňato:
poplatky (včetně úhrady mýtného), ceniny (poštovní známky apod.), zboží
předávané prostřednictvím samoobslužných mincových automatů (nápoje apod.),
losy, služby sázkového terminálu (např. Sportka), služby předplacených plateb,
kupony pro mobilní telefony, telefonní karty a vratné obaly. Body se dále
nezískávají při nákupu zboží nebo služeb, na které se vztahují slevové akce
vyhlášené Společností Shell. Body se
také nezískávají při nákupu zboží nebo služeb, na které se vztahují propagační
akce vyhlášené Společností Shell, jejichž pravidla získávání Bodů vylučují. O
takovýchto slevových a propagačních akcích budou Členové informováni.
Společnost Shell si vyhrazuje právo v případě potřeby vyloučit z Programu
další produkty a služby. Členové budou o těchto omezeních informováni
prostřednictvím Oznámení.
6.1.6 Body za
nákupy zboží a služeb na Čerpacích stanicích budou připsány na účet Člena do 48
hodin od provedení transakce na Čerpací stanici.
6.1.7 Pro
vyloučení pochybností se konstatuje, že (i) transakcí, za níž jsou připisovány
Body v odpovídající výši se rozumí každý jednotlivý nákup, resp.
odběr zboží či služeb na Čerpací stanici (např. jednotlivý odběr pohonných hmot
zaznamenaný stojanem), nikoliv platební transakce realizovaná jakoukoliv
metodou úhrady a že (ii) tyto transakce není možné pro účely připsání Bodů
sčítat.
6.1.8 Kartu je
Člen povinen předložit personálu obsluhujícímu pokladnu před úhradou nákupu.
Pozdější předložení Karty neumožňuje připsání Bodů. Člen, který při placení na
Čerpací stanici nemá nebo zapomněl Kartu předložit obsluze, nemůže získat Body
ani po dodatečném předložení účtenky.
6.1.9 Připsání
Bodů za nákup je možné maximálně pětkrát v průběhu jednoho dne.
6.1.10 Každé
připsání Bodů za nákup na čerpací stanici Shell dle bodu 6.1 musí být kryto
nákupem Člena.
6.1.11
V případě poruchy systému čerpací stanice vystaví obsluha Členovi
náhradní kupón s uvedením počtu Bodů odpovídajícímu nákupu. Tyto Body
budou připsány do 30 dní.
6.1.12 Aktuální
bodový stav účtu Člena v centrální databázi je možné kdykoliv zjistit na
Čerpací stanici po předložení Karty personálu obsluhujícímu pokladnu nebo
na Webové stránce prostřednictvím přihlášení do Online účtu; stav účtu
Člena však nemusí obsahovat Body načtené v období předcházejících 72
hodin. Tento úkon není vázaný na nákup zboží či služeb.
6.2 Získání
Bodů jiným způsobem
Body je možné získat i
při nákupu zboží a služeb mimo čerpací stanice Shell dle bodu 6.1 nebo pokud
dojde ke splnění jiné skutečnosti, a to v rozsahu a za podmínek uvedených
v Nabídce.
6.3 Případy
neuznání Bodů
6.3.1 Body
nebudou držiteli Karty, resp. Členovi uznány v následujících případech:
1.
a) Body nebyly získány v souladu
s Podmínkami nebo
2.
b) Body byly získány v rozporu se
zákonem nebo dobrými mravy nebo
3.
c) Body se vztahují k transakci
(např. nákupu zboží na Čerpací stanici), která byla z jakéhokoliv důvodu
zrušená nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.
6.3.2 Pokud
držitel Karty, resp. Člen na požádání Společnosti Shell neprokáže oprávněnost
připsání Bodů pokladním dokladem o nákupu zboží nebo služeb ve výši odpovídající
připsaným Bodům, Společnost Shell je oprávněná takové Body neuznat. Společnost
Shell však může toto právo využít jen do 6 měsíců od připsání Bodů.
7.
Poskytnutí služby nebo
jiného plnění
Společnost Shell může
Členovi poskytnout možnost využít službu nebo získat jiné plnění poskytované
Společností Shell nebo třetími osobami, které bude podmíněné členstvím
v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami. Uvedené možnosti a
podmínky jejího poskytnutí budou uvedeny v příslušné Nabídce.
8.
Sleva
Společnost Shell může
poskytnout Členovi slevu
1.
při nákupu určitého zboží nebo služby na
Čerpací stanici nebo
2.
při nákupu určitého zboží nebo služby
poskytované třetí osobou,
jejíž přiznání bude
podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními
podmínkami, avšak bez toho, aby nárok na tuto slevu vznikl výměnou za Body.
Sleva a podmínky vzniku nároku na slevu budou uvedeny v příslušné Nabídce.
9.
Odměny
9.1 Obecně
od odměnách
9.1.1 O výměnu
Bodů za odměnu může požádat pouze ten držitel karty, který se stal Členem.
Připsané Body je možné vyměnit za odměnu až po uplynutí 48 hodin od okamžiku
jejich připsání. Člen ztrácí nárok na výměnu Bodů za odměnu po uplynutí tří let
od konce toho kalendářního roku, v němž mu byly připsány.
9.1.2 Body je
možné vyměnit pouze za odměny uvedené v aktuální Nabídce. Body není možné
vyměnit za peníze.
9.1.3 Aktuální
Nabídka obsahuje (i) popis odměny, (ii) informaci, zda je možné odměnu získat
přímo na Čerpací stanici nebo jiným způsobem, (iii) bodovou hodnotu odměny a
(iv) v případě doplatkové odměny i výši doplatku v penězích.
K odměně patří jen takové příslušenství, jaké je uvedeno v Nabídce.
9.1.4 Odměny
jsou k dispozici po dobu platnosti příslušné Nabídky nebo do vyčerpání
nebo vyprodání zásob, pokud k nim dojde dříve. Společnost Shell si
vyhrazuje právo náhrady odměny, která není k dispozici v daném
období, zejména z důvodu vyčerpání (vyprodání) zásob nebo zásahu vyšší
moci. Společnost Shell si vyhrazuje právo některou odměnu stáhnout trvale nebo
dočasně z Nabídky. Informace o tomto kroku bude uvedena v Oznámení.
9.1.5 Pokud je
odměnou poukázka na poskytnutí zboží nebo služby, je tato poukázka použitelná
do data, který je na poukázce uvedený. Pokud není datum na poukázce uvedeno,
platnost poukázky je časově neomezená.
9.1.6 Pro
vyloučení pochybností se konstatuje, že výměna některých druhů odměn (např.
alkoholických nápojů) za Body nebude umožněna těm Členům, u nichž platné právní
předpisy zakazují, resp. neumožňují poskytnutí takového druhu odměny.
9.2 Žádost o
poskytnutí odměny
9.2.1 O odměnu
může Člen požádat na Čerpací stanici. Člen v takovém případě předloží
obsluze Čerpací stanice svojí Kartu, uveden název odměny a případně jí i
popíše. Obsluha Čerpací stanice odepíše odpovídající množství Bodů patřících
Členovi a evidovaných v centrální databázi Bodů. V případě, že se
poskytuje odměna v hodnotě více než 900 Bodů a obsluha Čerpací stanice má
pochybnosti o totožnosti Člena, může požádat tohoto Člena
o předložení Dokladu totožnosti k nahlédnutí za účelem ověření totožnosti.
9.2.2 O
zásilkové odměny může Člen požádat i prostřednictvím Online účtu nebo
telefonicky na Zákaznickém centru.
9.3 Odměny,
které je možné odebrat na Čerpací stanici
9.3.1 Člen může
získat na Čerpací stanici pouze odměnu, které je na ní aktuálně
k dispozici.
9.3.2 Převzetí
odměny Člen potvrdí podpisem na účtence z terminálu, který se musí
shodovat s podpisem na Kartě. Člen je povinen účtenku odevzdat obsluze
Čerpací stanice.
9.3.3 Na Čerpací
stanici si může Člen vybrat maximálně 4 kusy odměn denně.
9.3.4 Člen je
povinen zkontrolovat si převzatou odměnu přímo na Čerpací stanici. Pozdější
reklamace vad, které se vyskytly po převzetí odměny, budou uznány pouze pokud
budou uplatněny v záruční lhůtě a z důvodů uvedených v zákoně.
9.4 Zásilkové
odměny
9.4.1 Odměna je
Členovi doručena zpravidla od jednoho měsíce od odepsání Bodů z jeho účtu.
Pokud nebude možné odměnu z důvodu přechodného nedostatku na skladě nebo
z jiných vážných důvodů dodat do jednoho měsíce, Společnost Shell oznámí
tuto skutečnost Členovi a zajistí dodání odměny hned, jak to bude možné. Odměny
doručuje pošta nebo jiný poskytovatel poštovních nebo obdobných služeb (dále
jen „pošta“) na aktuální korespondenční adresu. Za prodloužení dodací lhůty
způsobené nesprávně uvedenou adresou nebo pozdním informováním o změně adresy
nenese Společnost Shell odpovědnost. Společnost Shell také neodpovídá za
prodloužení dodací lhůty způsobené nesprávným doručováním poštou.
9.4.2 Při
odepsání Bodů Člen dostane potvrzení o této transakci. Člen je povine uschovat
si potvrzení do okamžiku doručení odměny. Při převzetí odměny je Člen povinen
potvrdit převzetí zásilkové odměny doručované poštou.
9.4.3 Pokud si
Člen odměnu doručovanou poštou nepřevezme do termínu uvedeného na oznámení o
uložení zásilky na příslušné pobočce pošty, bude mu odměna na požádání
opakovaně zaslána; náklady na poštovní přepravu v tomto případě hradí
Člen. Odměna mu bude znovu zaslána, pokud to o to požádá do 30 dní ode dne, kdy
uplynula lhůta k převzetí původní zásilky na poště.
9.4.4
V případě, že Člen nepřevezme odměnu, Společnost Shell mu neposkytne
náhradu Bodů za nepřevzatou zásilkovou odměnu ani žádnou jinou náhradu.
9.5 Odměny
s doplatkem
Výše peněžitého
doplatku v českých korunách je uvedená v Nabídce. Člen zaplatí
doplatek při převzetí odměny s doplatkem na Čerpací stanici, od poštovního
doručovatele nebo jiné osoby, která doručuje odměnu s doplatkem.
9.6 Poukázky
9.6.1 Člen může získat
výměnou za Body poukázku na odběr zboží nebo služeb poskytované třetí osobou.
V souladu s příslušnou Nabídkou může o výměnu požádat buď
prostřednictvím Online účtu nebo přímo na Čerpací stanici.
9.6.2 Pokud
požádá Člen o výměnu prostřednictvím Online účtu, poukázka mu bude doručena
v písemné podobě buď poštou stejně jako zásilková odměna nebo elektronicky
(např. e-mailem).
9.6.3 Pokud Čen
požádá o výměnu na Čerpací stanici, poukázku mu vydá obsluha Čerpací stanice.
9.6.4 Osoba
poskytující zboží nebo služby na základě poukázky může požadovat od Člena kromě
předložení poukázky vydané Společností Shell také předložení Dokladu totožnosti
pro účely ověření totožnosti Člena jako osoby oprávněné z poukázky.
9.6.5 Poskytnutí
zboží nebo služby třetí osobou se řídí podmínkami určenými touto třetí osobou.
9.7 Sleva
za Body na Čerpací stanici
9.7.1 Člen může
vyměnit 10 Bodů za slevu ve výši 1,- Kč. Tato sleva se mu odpočítá od ceny
nákupu za pohonné hmoty a jiné zboží a služby s výjimkou alkoholických
nápojů, tabákových výrobků, mýtných služeb, cenin, losů, služeb sázkového
terminálu (např. Sportka). Výše slevy získané výměnou za Body může představovat
maximálně 90 % z ceny nákupu. Pokud Člen uplatní slevu za Body na nákup
pohonných hmot a současně jiného zboží nebo služeb, sleva bude přednostně
poskytnuta z ceny pohonných hmot.
9.7.2 Slevu za
Body není možné uplatnit při placení platebními prostředky odlišnými od
bankovních platebních karet (např. palivové karty euroShell Card, Shell Card,
CCS, OMV, DKV, Benzina, Eurooil). Kombinace slevy za Body s jinou
výhodou Programu může být omezená; o této skutečnosti budou Členové informováni
v Oznámení.
9.7.3 Uplatnění
slevy musí Člen nahlásit obsluze Čerpací stanice před placením. Obsluha
odpočítá stanovený počet Bodů vyměněných za slevu z ceny zboží nebo
služeb. Výslednou částku po zohlednění slevy Člen zaplatí.
9.7.4
V případě změny výše slevy za Body nebo jiné podmínky jejího
čerpání, Společnost Shell oznámí Změnu nejméně jeden měsíc před její účinností;
to neplatí, pokud Společnost Shell nabídne zvláštní akci na slevu, která bude
vyšší proti slevě ta Body podle bodu 9.7.1
9.8 Reklamace
odměn
Vyřizování reklamací
se řídí Občanským zákoníkem č.89/2012 Sb., zákonem o ochraně spotřebitele č.
634/1992 Sb. v platném znění, a platným reklamačním řádem, který je Členům
k dispozici na Čerpacích stanicích.
9.9 Právo
na odstoupení od smlouvy
V případě, že se
Člen po převzetí zásilkové odměny rozhodne tuto odměnu vrátit (např.
z důvodu že nesplňuje jeho očekávání), může tak učinit do 14 dnů od
převzetí odměny. Odměnu musí zaslat zpět na vlastní náklady na adresu zásilkové
firmy, která mu odměnu odeslala. Zásilková odměna nesmí být poškozená a musí
být v originálním obalu včetně veškerého příslušenství. Po převzetí
vrácené zásilkové odměny zásilkovou firmou nebo Společností Shell má Člen nárok
na vrácení Bodů a v případě odměny s doplatkem kromě toho také nárok
na vrácení doplatku. Člen je povinen v této věci kontaktovat Zákaznické
centrum a dohodnout se na způsobu vrácení Bodů.
10
Online účet
10.1 Online účet
umožňuje Členům prostřednictvím Webové stránky a Aplikace
a) kontrolovat historii transakcí (tj. zjišťovat stav připsaných Bodů a
historii uplatněných odměn),
b) vykonávat správu Karty (tj. nahlašovat poškozenou, ztracenou nebo odcizenou
Kartu),
c) prohlížet Personalizované nabídky,
d) žádat od poskytnutí zásilkových odměn, poukázek a sledovat stav vyřízení
těchto žádostí a
e) provádět změny osobních údajů.
10.2 Každý
držitel Karty je oprávněn registrovat se do Online účtu pouze jednou. Pro
používání Online účtu je držitel Karty povinen provést registraci vyplněním a
odesláním čísla Karty a e-mailové adresy prostřednictvím formuláře dostupného
na Webové stránce a v Aplikaci. Z bezpečnostních důvodů bude Online účet
po vykonání několika neúspěšných pokusů o přihlášení na 24 hodin zablokovaný.
10.3 Držitel
Karty je povinen heslo k přihlášení do Online účtu utajovat a neumožnit,
aby se stalo známé pro třetí osoby, heslo nesmí být žádným způsobem vyznačené
na samotné Kartě a ani napsané nebo vytištěné na jiném místě. Držitel Karty je
odpovědný za škodu a sám snáší škodu způsobenou používáním Online účtu jinou
osobou, který má přístup k Online účtu použitím hesla, bez ohledu na to,
zda je oprávněná či nikoliv. Držitel Karty je odpovědný za škodu způsobenou
Společnosti Shell nebo třetím osobám neoprávněným používáním hesla, která
vznikla v důsledku nesplnění povinnosti dodržovat ve vztahu k heslu
mlčenlivost. Pro vyšší úroveň zabezpečení Online účtu je k dispozici Členům
tzv. dvoufázové ověření. Uvedením telefonního čísla pro dvoufázové ověření získává
Člen další úroveň zabezpečení pro přístup do Online účtu, kdy musí pro
přihlášení do Online účtu zadat autorizační kód, který mu je doručen na zadané
telefonní číslo. Jedno telefonní číslo lze použít pro dvoufázové ověření pouze
pro jeden Online účet. Doporučujeme využití možnosti dvoufázového ověření,
které podstatně zvýší úroveň zabezpečení údajů a využití Online účtu. Ve
vztahu k telefonnímu číslu a autorizačnímu kódu se přiměřeně uplatní první
tři věty tohoto bodu 10.3
10.4 Společnost
Shell je oprávněná z jakéhokoliv důvodu a kdykoliv a) změnit formát Online
účtu, b) upravit obsah, vzhled a technickou strukturu Online účtu nebo c)
dočasně zastavit používání Online účtu z důvodu údržby, opravy nebo
zlepšení. Společnost Shell je oprávněna zrušit Online účet z důvodů, pro
které je oprávněná Člena vyloučit z Programu podle bodu 3.2.2, nebo pokud
se Člen nepřihlásí do Online účtu po dobu delší než 1 rok. Nejméně 60 dní před
zrušením Online účtu bude Členovi zasláno upozornění na e-mailovou adresu
uvedenou při registraci do Online účtu.
11. Služby Zákaznického centra
11.1 Zákaznické centrum zajišťuje
formou telefonického, písemného a e-mailového kontaktu se zákazníky následující
služby: poskytování informací o Programu a ostatních službách sítě Čerpacích
stanic, informací o registraci Karty, řešení provozních problémů Členů (zejména
ztráta, odcizená, poškození Karty, reklamace odměn), přijímání stížností,
podnětů a připomínek Členů a vyřizování žádostí o výměnu Bodů za odměny.
11.2 Operátoři
jsou zákazníkům k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 17:00 na
tel. 244 025 444. Zákazníci mohou kontaktovat Zákaznické centrum i na
e-mailové adrese smartklub.cz@shell.com. Zákaznické centrum může být
provozováno prostřednictvím třetí osoby.
12. Informace o věcně příslušném subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
Společnost Shell informuje
Členy, že věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
souvisejících s Programem je Česká obchodní inspekce, Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetové stránky: www.coi.cz.
13. Ochrana osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů
Členů v rámci Programu jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí,
které jsou k dispozici na Čerpacích stanicích a na Webových
stránkách.
14. Všeobecná ustanovení
14.1 Členství v Programu a
všechna práva s ním spojená jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí Člena, a proto
nemohou být předmětem dědického práva. Body nepředstavují platební prostředek,
jsou také nepřevoditelné a nejsou předmětem dědického práva.
14.2 Společnost
Shell si vyhrazuje právo měnit Podmínky prostřednictvím Změny. Změna může být
provedena oznámením o změněných ustanoveních nebo vydáním nového znění
Podmínek. Změna bude zveřejněna na Čerpacích stanicích a/nebo na Webové
stránce. Společnost Shell má právo oznámit Změny i jiným způsobem. Změna je
účinná dnem, který je v ní uvedený.
14.3 Program
připravila Společnost Shell s dlouhodobým záměrem. Společnost Shell si
však vyhrazuje právo Program zcela ukončit. Datum ukončení provozování Programu
se vyhlásí prostřednictvím Oznámení na všech Čerpacích stanicích a na Webové stránce
minimálně jeden měsíc předem. Po ukončení Programu nebudou dále přidělovány
Body. Za Body nasbírané do data ukončení Programu bude možné získat odměny v
průběhu 2 měsíců po tomto datu.
14.4 Tyto
Podmínky vydala Společnost Shell jako závazný předpis pro provozování Programu
výlučně v ČR a pro Členy, jejichž Karty jsou registrovány a vydány v ČR.
Podmínky provozování programu Shell ClubSmart v zahraničí se řídí ustanoveními
a předpisy místních společností Skupiny Shell, případně jejich smluvních
partnerů. Všechny Karty vydané přede dnem účinnosti těchto Podmínek jsou
platné.
14.5 Tyto
Všeobecné podmínky a pravidla Shell ClubSmart vstupují v platnost a
účinnost dne 8.3.2023 a v celém rozsahu nahrazují Všeobecné podmínky
a pravidla Shell ClubSmart platné od 24.8.2022.
NABÍDKA
Objemový koeficient
pro pohonné hmoty prodávané na Čerpacích stanicích:
Pondělí až sobota:
1 Bod za 1 litr Shell
FuelSave
1 Bod za 1 litr Shell
FuelSave Diesel
2 Body za 1 litr Shell
V-Power
2 Body za 1 litr Shell
V-Power Diesel
3 Body za 1 litr Shell
V-Power Racing 100
1 Bod za 1 litr Shell
AutoGas
1 Bod za 1 kg Shell
CNG
V neděli:
1 Bod za 1 litr Shell
FuelSave
1 Bod za 1 litr Shell
FuelSave Diesel
4 Body za 1 litr Shell
V-Power
4 Body za 1 litr Shell
V-Power Diesel
6 Body za 1 litr Shell
V-Power Racing 100
1 Bod za 1 litr Shell
AutoGas
1 Bod za 1 kg Shell
CNG
Obratový koeficient
pro následující druhy zboží a služeb prodávaných na Čerpacích stanicích (s
výjimkou pohonných hmot):
- 2 Body za 25 Kč v případě občerstvení Shell Café
- 1 Bod za 25 Kč v případě ostatních kategorií